7 Şubat 2009 Cumartesi

Türk Nazi Birliği

Bir ara böyle bir şey vardı. Televizyonlarda görülenlerin karikatür versiyonu.
Hatta şu Misak-ı Milli sınırları içinde en sevmediğim şehir olan İzmir'de bunların baya baya güçleri falan vardı.
Ehe, şundan bundan daha sevimliydiler be. Sitelerini falan kapatmışlar şimdi. Bazıları ciddiye alıp saldırı mı düzenlemiş ne; öyle bir şeyler olmuş.

Dokunmayın bunlara be. Yazık lan. "Türkiye Nazileri'ni koruma ve Yaşatma Derneği" kuralım bence. Süper sükse yaparız.

"O ne ki lan?!" diyebilecekler için, hafif bir bilgi.

5 yorum:

Lady Lazarus dedi ki...

"Anadolu kökenli olmayan hiç bir halkın Türklüğünü kabul etmez." demişler, huhahahahaha :D o zaman kürtleri, lazları filan en hasından türk sayıyor olmaları lazım, hele de yunanlıları baş tacı ediyor olmaları lazım :)) bu ne çelişki? ne demek istediklerini kendileri de bilememişler..

aşırı liberalizme de karşıymışlar, ırkçılık liberalizmin birazcığına müsaade ediyor mu yani? nasıl oluyor bu liberalizm? ne çeşit bişiy? ayrıca beyaz ırkın üstünlüğüne inanıyorlarmış, beyaz olmayan türk olamazmış! türklerin beyaz ırk olduğunu kim söyledi? iran'lılar değil miydi aryan olan? bizim sülaledeki tatarların bu çekik gözleri sarı ırktan gelmiyor mu, sarı - beyaz kırması değil miyiz? :)) ne iş? ya neyse, neresinden tutsan olmuyo zaten, ben de ciddiye alıp yorumluyorum ya, cık cık cık :D

ayrıca, izmir konusunda kesinlikle hemfikiriz, hatta ilk defa benim gibi izmir'i sevmeyen birisiyle karşılaştım, pek sevindim :)) İzmir bana Etiler'in ya da Bağdat Caddesi'nin biraz daha büyük ve sonradan görme - çakma hali gibi gelir hep.. böyle, nasıl desem, insanlarının burnu büyüklükleri, izmir'liliklerini başkalarının gözüne sokması filan.. ayrıca hiç planlı, programlı, düzgün, ulaşımı filan rahat bi şehir de değildir, gayet derme çatma hale gelmiş, eski kimliğini koruyamamıştır. ha ama Foça, Urla, Dikili filan sevimlidir, oralara bi diyeceğim yok pek.

Lady Lazarus dedi ki...

Kuvayİ-mİllİye-FAN CLUB puhahahahahahahahahahahaha :))))) türkçe konuşamayan, fanclublu türkçüler türkçükler

Lady Lazarus dedi ki...

linkini attığın forumda vardı da böyle bir ibare :) Kuvayİ-mİllİye-FAN CLUB

çok güldüm

madafaka dedi ki...

Kemalist İntikam Timileri var daha, ne diyorsun?

Adsız dedi ki...

kürt kafalılar.bacınızı sikeim