3 Mart 2008 Pazartesi

"i am a man of constant sorrow"


besmele benden olsun madem...

cohen biraderleri esasen fargo'dan değil de neredesin be birader'den bilirim ben. sonra orada olmayan adam, big lebowski falan sahiden pek güzeldir. heyhat, bu son ihtiyarlara yer yok, oscarları toplayan hani, nedir anlamadım.

son zamanlarda seyrettiğim en kötü filmdi diyecem kötü kişi olacam ama öyleydi. son yarım saatini seyretmeden yattım nitekim. sonra sordum seyretmeye devam eden biradere ve bir arkadaşa bi şey oldu mu diye, yok abi dediler. zaten ne olacaktı ki... halbuki sağa sola bakıyorum, allah bi güzellemeler, bi methiyeler. yahu filmin ilk on beş dakikası paso öyle çöl möl gösteriyor, abinin birinin elinde ne idüğü belirsiz yangın söndürücüye benzeyen oksijen tüpü gibi bi şey (neymiş, artık silahlar çok değişmişmiş. fakat aynı abi yeri geldi mi çekiyor anam babam işi silahını da), bi acayip kovalamacalar falan...

diyeceğim o ki, bu benim film işinden hiç anlamadığımın bir göstergesi olarak da okunabilir. ben gider nerdesin be birader'i seyreder, constant sorrow dinlerim yine...

3 yorum:

madafaka dedi ki...

Şu filme yönelik ilk kötü eleştiriyi burada okudum. Devamı arkadan geldi. Seni bu cesaretinden ötürü kutluyorum ayrıca kutsuyorum.

Ayrıca kitap tanıtımları falan da hazırlıyorum. Öyle burayı bırakıp gittiğim sanılmaya cihanda.

tarkan ikizler dedi ki...

kafcamus kardeşim benim bloğa not bırakınca gördüm ve gelip okudum... eline sağlık...

sen benden önce yazmışsın :)

Adsız dedi ki...

bu senin filmi anlamadığını gösterir
http://journalofstalker.blogspot.com/2009/12/i-am-old-man.html